5 Mayıs 2012 Cumartesi

Saçma sapan


Sizin de hayatınızın zıvanadan çıktığını düşündüğünüz anlar oluyor mu?
-Benim sık oluyor.

Böyle zamanlar da tanrının çıkıp işler zıvanadan çıktı diyeceğini düşünerek kendimi rahatlatıyorum.
Bazen de dünyanın dönerken sesini dinliyorum da
Kanımı bu dünya kaldıramayacak gibi geliyor.

Soluksuz kalışımın her umursamazlığında, 
İnsanlar ölüp ölüp tekrar diriliyor.
Bu zamanlarda da -acaba bütün insanlar aynı anda intihar etse tanrı üzülebilir miydi? diye düşünüyorum.
Bu daha ayrıntılı irdelenmesi gereken başka bir mesele tabi.
Kimseye değmeden durursam her şey iyi olacakmış, 
Beni fark etmeyeceklermiş gibi.
Ama öyle olmuyor işte, biri sizi fark ediyor ve yanınıza geliyor.
İhtimaller, tesadüfler, olasılıklar, olabilitesi olan her halt fazla yer kaplıyor ruhumda.
Tam olarak anlatamıyorum ama bu hissi bildiğinizi biliyorum.
Çok mu saçma sapan konuştum şu anda?
Sanmıyorum.
Saçma ve sapan olamazdı çünkü aynı anda hiç iki şeye birden sahip olmamıştık.
Geceleri gökyüzüne bakıyorum yıldızları görmek için.
Ama yoklar, parlamıyorlar.
Yıldızların söndüğü yok bende ki durum biraz farklı.
O yıldızlar var ya bazıları çocukluğumdan,
Bazıları suskunluktan, 

Bazıları da babamın gidişinden sonra karardı.
Fark ediyor musunuz bilmiyorum ama,
Bazen sustuğumu tüm zamanların üstüne koyarak yüksek alakalarınızı cid'tiye alıyorum.
Oysa başka hiçbir şeye gerek duymayacak kadar iyi olursa kafanız, gerisi sanrılardan ibaretti.
Siz okyanuslar verip boğuyorsunuz,
Ama benim istediğim sadece boktan bir bardak su.
Onu da alamadığım insanlar oluyor, beklentiler yüzünden.
Sonra kızıyorum hem de çok kızıyorum, ama kime kızdığımı bilmeden.
Aslında insanlar kötü değildi, 
Eğer bencil düşüncelerini saymazsak.


Yeri geldiğinde sarılmak istediğim boyunlardan da, 
Boğmak istediğim boğazlardan da bahsedebilirim.
Sadede gelecek olursak, 
Saatlerce hissetmediklerinizi dinleyip okuyabilirim 
Yeter ki samimiyetinizden bahsetmeyin.


Çok sıkıldım.
Sembolik anlamlar sıralama, bana ütopik sarılmalardan bahset uyuyamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder