13 Mayıs 2012 Pazar

Kimsesiz

Rakının her yudumu, bir öncekinde aklına gelenleri unutmak için içilir.
...
Bir de senin sözlerin var tabi ki.

Sözlerinle sarhoş falan olmuyorum ama insanı boğmayı iyi başarıyorsun.
Yazdıklarınla yaptıkların birbirine o kadar zıt ki beni karman çorman ediyorsun.

Çok güzel yürüyorsun, kafamın içinde oradan oraya.
Egon yüzünü kapatıyor, ama yine de gözlerin gözlerimle sevişebiliyor.
Beni, kendinden geçiriyorsun. 

Düşündüğüm şeyleri aklımdan alan bir yanın da var ki susuyorum. 
Konuşacak hiç bir şeyimiz yok ama sen hala varsın.

Seninle tekrar tanışacak olsak, elimi eline uzatma ihtimalim yok.

Ama bu yine de şu an, elini uzattığında elimi uzatma isteğime engel olmuyor.
Baştan alalım'lı düşünmeme de engel olmuyor.
Gel, sevdiğimiz filmleri beraber izledikten sonra başlayalım tanışmaya mesela.
Hiç durmadan konuşalım bazen.
Bazen sabahı birlikte doğuralım ama sabaha kadar gürül gürül susalım.
Mesela sen gülümsediğinde, yanaklarında oluşan kasılmanın sebebi ben olayım.
Sarılalım.
Sarılmak önemli.
Nefesinden biraz ver bana.
Ağzımın payını vermek istediğin tüm zamanlarda, öp mesela beni.

Gözlerim o kadar yeşil ki, doğru bir şekilde öpebilirsen dudaklarında bir orman filizlenir.
İlerisine gidelim.
Kendimden uzaklaşacak kadar, sana yakın olmak istiyorum çünkü.
Senle, adımız çıksın istiyorum.

Kimseyi umursamayalım, ne düşündüklerini duymayalım istiyorum.
Tamam yine aynı şekilde düşünmeyelim.
Ama bir kez gerçekten hissetmeyi denemeden, neler olacağını bilemezsin ki.
Benimki beklenti değil, gökyüzü mavidir ve bu değişmez biliyorum.
Tam olarak neden bahsettiğimi bilmiyorum belki de, sadece yaşarsam geçeceğini biliyorum.
Bir tek seni istiyorum ben çünkü zaten dışarıda istemediğim kadar insan var.
Sevilmeye değer ne kadar yanın varsa, hep başkalarında bırakmışsın doğru.

Yine de bu sevilmene engel değil, en azından benim tarafımdan.

Bakma böyle mutsuz durduğuma; benim hikayemin sonu mutlu, asıl üzüldüğüm sensin.
Sen kimsenin olamazsın, çünkü alışkınsın herkesin hiç bir şeyi olmaya.
Bilincini yok sayarsan, sana dokunan her eli sadece sana dokunan bir el sanabilirsin.
Ama o an kimler yerine hayal edildiğini ya da kimler yerine haz verdiğini bilemezsin.

Düşünmezsin ki bunları, önemsemezsin de bilirim.
Düşünmen gereken tek şey var aslında.
Sakalların sadece senin olan birine batmak yerine,
Bir sürü bedene ya da sana batıyorsa yalnızsındır.

Yalnızlıkta mutlu eden bir sorgusuzluk vardı ve bu yüzden kimsesizdin, bunu da bilirim.
Ben sadece kimsesiz olmanı istemiyorum.
Herkesin birilerine ihtiyacı vardır çünkü.

Her ne kadar hayatlarında kimseyi istemeseler de.
...
Çok mu düşündün yine?
Rakın bitmiştir, tazele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder