20 Mayıs 2012 Pazar

Karmaşa

Buralar yeşil alanlar.
Buralarda çimlere uzanmak, kuşları dinlemek ve bulutları bir şeylere benzetmek serbest.
Hatta düşününerek manzaranın rengini bile değiştirebilirsin.
Yıldızlardan salıncaklar kur mesela güneşli teraslara,
Şarkılar yap bulutlardan.
Ama kuşlarla ilgili düşünme sen.
Kuşların balık koktuğunu duyacak kadar yaklaşmadın ki hiç bir zaman onlara.
Deniz çok yumuşak.
Dev kibritlerimle kirpiklerini yakıyorum.
Denize dik bakışlarını böyle yumuşatabilirim belki.
Bazen geri çekilebilecek kadar zaman kalır sadece elinde.
Daha çok su lazım uzaklaşabilmem için.
Çünkü ben gemileri kafadan yürütüyorum.

Sisli yollar görüyorum gecenin körlerinde.
Rüya mı gerçek mi ayıramıyorum.
İnsan ağlayamamaktan da kusar.
Bakıyorum ki kalbimi de kusmuşum farkında olmadan.
O karmaşanın içinde ne kadar da yerini bulmuş gözüküyor, dokunmaya kıyamıyorum.
Çürüsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder