17 Mayıs 2012 Perşembe

Oysa

Bir süredir siktirip gidememekle meşgulüm.
Üstelik onlar hakkındaki tüm iyi düşüncelerimi,
Tek bir hareketleriyle sikip atan insanlara rağmen.
Beni anlamasını istiyordum sadece.
Çünkü beni anlamasını önemsediğim insanlar, benim için değerlidir.
Değerli olmasını istiyordum.
Ama kendine değer vermeyen birine siz nasıl değer verebilirsiniz ki?
Veremezsiniz.
Sadece bir an için değerli olabileceğine inanırsınız.
Eminim Tanrı bir yerlerde durmuş bizi izlerken, inandıklarımızı görüp kahkahayı basıyordur.
Bana somutluklardan bahsetin.
Yeteri kadar soyutlukla yaşamaya alıştım çünkü.

Bazı insanlar sonsuz çeşitliliğin peşinde.
Yanlarında olmasını istedikleri kişinin bedeniyle, öteki bedenler arasında farkı gözetmeyecek kadar açlar.
Kalpleri bedenlerinden satılıktır o insanların.
Ama asıl tahrik gücü; konuşması, düşünceleri, benliğiydi birini çekici kılan.
Yoksa sadece taş gibi olması birinin,
Ne kadar oyalayabilir ki, seviştikten sonra konuşacak bir şeyler bulamadıktan sonra seni?

Aslına bakarsan yaşadıklarımızdan değil yaşayamadıklarımızdan sorumlu tutuyorum seni.
Yapamadıklarımız için üzülüyorum.
Neyse, öyle boş bakıyordun ki, benden bir şey anlaman imkansızdı zaten.
Çünkü benimle tamamlanabilecek bir şeye benzemiyordun.
Yapamam, edememlerin çok ya hani.
Rica etsem bahanelerini götüne sokabilir misin?
Yapamam değil 'yapmam, yapmak istemem' demek istediğini ikimizde biliyoruz çünkü.
Senden hiç bir zaman yalanlar istemedim evet.
Ama saçma gerçeklerini duymak istediğimi kim söyledi ki?
Anlattığın kızları neden duymak isteyeyim mesela,
Ya da neler yaşadığını.
Hiç biri ben değil ki, o yüzden bana bunlarla gelme.
Ne var biliyor musun?
Tanımadığın kadınların bacak aralarında aradığın hazzı ben sana satır aralarımda verebilirdim oysa.
Kalemimle hem seni hem de düşündüklerini çizebilirdim.

Neyse..
Tuhaf şeyler geveledim ağzımda, gerindim, yayıldım ve yırtıp attım.
Ve artık istediğin kadar sevişebilirsin başka bedenlerle, önemi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder