29 Haziran 2012 Cuma

Haziran'ın son günü

Sen benden sonra çok seviştin biliyorum adam,
Ama ben dün geceye kadar kimsenin, beni öpmesine bile izin vermedim.
Sonra dün gece bir şey oldu.
Gece doluyordu göğüs kafesime, başka biriyle birlikte yıldızsızlığıma dokunmaya çalıştım.
Dokunuşlarını unutmak için, başka dokunuşlar istedim kendimce.
Beni en son öpenin sen olduğu gerçeği değişti.
Durgunlaştım ilk öpüşlerden sonra,
'Ne oldu?Eski birini mi düşünüyorsun' dedi.
'Hayır' dedim.
Yalan söyledim.

Elinde avucunda bir tek sigara kokusu vardı.
Bütün biriktirdiği buymuş.
Senin gibi dokunamadı ama,
İçime işleyemedi.
Kalbimi sıkıştıramadı.
Dokunuşuyla nefesimi kesecek kudrete sahip değildi çünkü o senin gibi.
Dokunduğu yeri yakamadı.
Sadece acı bir tat verdi dilime,
Yutkundukça körleşen bir düğüm.
Ufak ufak imzalar attı tenime,
Sana attığım gibi mor bir kalemle.
Senin dokunuşlarını unutmak isterken, yaralar açtım kendimde.
Öyle hemen kapanmayacak da biliyorum.
Suçlusu biraz benim aptallığım, biraz senin yokluğun.
Sana bencil diye kızardım ama,
Senden bencilleri de var.
Biliyorum artık
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder