2 Temmuz 2012 Pazartesi

Komik

Uzun zaman oldu, artık bir vücudu olmadığını düşünüyorum.
Bir bünyesi yok, şu andan sonsuza kadar yaşayabilir.
Hiç hasta olmayacak o, hiç mutlu da.
Hiç üzgün olmayacak o, hiç sağlıklı da.
Çözebileceğim yalnızca bir düğüm vardır belki,
Yalnızca tek bir dert vardır dinleyebileceğim.
Gerçek olan ne? 
Gerçeklik algımı tamamen yitirdim.
Herkes farklı şeyler söylüyor.
Benim yediklerim ve içtiklerim neler?

Sevdiğim her şey kaçıyor kucağımdan.
Kollarım kesiklerle dolu,
İyileşiyorlar bir ara,
Sonra yeniden geçiriyor pençesini -yenileri.
Neyin doğru olduğunu unuttum,
Neyin nerede durduğunu.
Beni çok yukarıda görüyor.
Benimle örülmek istediğini söyledi.
Ben ise yatağa doğru gömülüyorum,
Kim, beni nasıl sever ki.

Komik .
Durup beklemek komik.
Bir yıldızı beklemek komik.
Ona kafasını yukarı doğrultmasını önermem komik.
Birilerinin birilerinden bir şeyler beklemesi komik.
Bana anlatmaya çalıştıkları komikti.
Yaptıkları,
Kendi gerçekleri hepten komik.
Üzülmek, ağlamak komik.
Benim ağlamaya değer gördüklerim, komik.
En ölüm kalım meselesi değer yargıları, komik.
Birbirinizle konuşmamanız komik.
Birbirinizle çok iyi anlaşabileceğinizi düşünmeniz de.
Bir şeyler başarmaya çalışmanız komik.
Aşık olmak, 
Özlemek komik.
Birini sevebilmek, komik.
Biri tarafından sevilmek çok uzak, komik.
Gerçekten olan şeyler komik.
Gerçek olduğunu düşündüğün şeyler,
Asla gerçek olmayacağını bildiğin şeyler komik.


En komiği de,
Orada neler neler olurken, burada hırpalanman.
Hem de her zaman 'neler neler olacak başka bir yer' olmasına rağmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder