3 Haziran 2012 Pazar

Demlenen Kahve 2

Kahveyle ilgili onlarca şey söyleyebilirim sizlere,
Yine kahveyle bir öpüşmemizi okuyorsunuz işte.
Ama önce hayalimdeki kahve fincanını bulup bulmadığımı merak edenler için,
Hala bulamadığımı söylemek isterim.

Hayat benim için çoğu zaman, kahve ve müzikten ibarettir.

Bu gece de kahve yaptım kendime, karşılıklı oturduk içiyoruz.
Güzel bir şarkı paylaşmış biri, hoşuma gitti onu dinliyorum.
Kokusunu merak ettim sonra,
İnsanların kokuları bende her zaman ciddi bir merak unsurudur.

Ama beni asıl cezbeden tarif edemediğim kokulara sahip olan insanlardır.
Çünkü çoğunu tarif edebilirim, anlamanız için gerçekten çok iyi bir şekilde betimleyebilirim.
Hal böyleyken, anlatacak kelimeleri bir türlü bulamadığım konular canımı sıkar.
-Bu gece can sıkmak yok.
-Hem nasıl koktuğunu az çok biliyorsun zaten öyle değil mi.
-Sen değil miydin 'Güzel şarkılar dinleyen her insan kahve kokar biraz' diyen?

İç sesime hak veriyorum, bardağımı kahve kokan adama kaldırıyorum.

İlk yudumum.

Çok sıcak.
Kahveyi dudaklarımla buluşturma aceleciliğimden vazgeçmeliyim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder