20 Temmuz 2012 Cuma

Deniz Kokusu

Unuttuğum şeylere sığmıyor zaman.
O yüzden; unuttuğum şeyleri vakitsiz hatırlayıp,
Anılardan kokular çıkartıyorum kendime.
Sonra denize döküyorum hepsini.
Bir geminin pervanesine takılıp,
Gözümün görmediği uzak denizlere gitsinler diye.

İçimden gemiler kalkıyor, ben yetişemiyorum.
Söylesene kaptan, denizin üstü hiç kurumaz mı?
Hep böyle ıslak mıdır?
Ben ıslanmayı sevmem ama denizi severim.
Ve ikimize çok yakışacak denizler var, biliyorum.
Hadi gemine atlayıp o denizlere gidelim kaptan.
Rüzgarın yelkenlerini savurduğu o denizlere..
Yol çok uzun ve tehlike dolu değil mi kaptan?
Bak işte gemimiz alabora oluyor.
Boşuna çırpınma, elinden bir şey gelmez.
İyisi mi sen o dümeni bırak ve gel ihtişamlı batışımızı seyret benimle.
Biz varamayız o denizlere kaptan.
Çünkü anlamamazlıktan geldiğin o uzun yol, biliyorum hiç bitmeyecek
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder