28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kuş Yuvası

Seni ilk gördüğüm yerde belinden kavrayıp kendime çarpmak istiyorum,
Hayır sarılmak değil bu.
Ayağın takılsın ve dudakların dudaklarıma düşsün.
Öyle sert düşsün ki, alt dudağım kanasın.
Bırak kalsın.
Senin açtığın yaranın tadını alayım.

Boynunda nefes alayım.
Çünkü sen boynunda kuş yuvası olan biriydin.
Ve ben şehrin yorgunluğunu alan kuşlarla birlikte izlerdim gök/yüzünü.

Ne istiyorum biliyor musun?
Tüm vücudunu ezbere bilmek istiyorum.
Beni ye bitir.
Ölümüm senin elinden olsun istiyorum.
Ölümü öp istiyorum.
Sonra sen de öl istiyorum.
İkimizi bir tabutun içinde hayal ediyorum.
-Omzumda eskimeliydin aptal çocuk, birlikte çürümeliydik.
Ama biz birlikte ölmeyi bile beceremedik.
Çünkü sen ölmek için çok gençtin, ben ise çok yaşlı.

O değil de;
Siz benim sevdiğimin koynunda yatıyorsunuz  be sevgili insanlar, onu ne yapıcaz?


                                                                                                             




                                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder