10 Ocak 2013 Perşembe

Arka Fon

Bu ara sana çok ihtiyaç duyuyorum bayım.
Eve dönüş yolunda hep seni hayal ediyorum.
Kapı açıldığında açan ev arkadaşım değil de sen ol istiyorum.

Yatağa girdiğimde beni ısıtanın yorgan,
Sarılıp uyuduğumun da yastık değil, senin olmanı istiyorum.

Sana elimin ne kadar ağır olduğundan hiç bahsetmedim.
Muhtemelen ilk kavgamızda suratına geçireceğim yumrukla fark edeceksin bunu.
Ama hemen sonrasında da boynuna sarılmak istiyorum.
Çünkü senin boynun benim çatım bayım.
Ve ben o çatıdan fazla uzaklaşmak istemiyorum.

Sana hiç söylemedim ama kaybolmandan korkuyorum.
En çok da beni tekrar bulana kadar başına bir şey gelir diye korkuyorum.

Dudaklarını özledim,
Hemen hafta sonu gelsin dudaklarına kavuşayım istiyorum.
Çünkü alt dudağının kenarından sakalının başladığı yere doğru bir boşluk var.
Ve seni en çok orandan öpmeyi seviyorum.

Parmak uçlarıma gizlenen tenin, sarhoş ediyor gecenin yarılarında beni.
Sen hep saçlarımın arasında yüzdür parmaklarını,
Ben saçlarımla örterim üstünü,
Köprücük kemiklerimin arasını bulsun dudakların.
Bende dudaklarımla sustururum içini.


-Ve tüm bunlar olurken arka fonda gölgelerimiz olsun kafi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder